V kolikor je v tebi žilica prodaje in imaš za seboj druščino enako navdušenih plesalcev, ki se radi udeležujejo festivalov, je morda dober način, da se lotiš promocije festivalov.
Pravila igre so v osnovi sledeča:
- izbereš željeni festival
- prebereš pogoje promotorstva / izbereš si promokodo
- poiščeš prijavo za registracijo za promotorja / izpolniš prijavo / kontaktiraš organizatorja
- začneš s prodajo (osebno/družabna omrežja/letaki…)
- različni načini plačila
- če prodaš dovolj – prevzameš ugodnosti
O različnih načinih promocije festivalov si preberi >> tukaj << – v osnovi velja, da imaš 2 možnosti: izbereš si promokodo ali pa postaneš vodja skupine (>group leader<).
POGOJI in UGODNOSTI PROMOTORSTVA
Najbolj pomembno – VSAK FESTIVAL ima svoje pogoje in ugodnosti, v osnovi pa je cilj – pridobiti brezplačno vstopnico za svojo udeležbo – slednja ti pripada, ko dosežeš predpisano mejo prodanih kart:
- meja je ponavadi najnižje postavljena pri 5 kartah, večinoma pa je meja višje (7 do 15 kart)
- med upoštevane karte se lahko štejejo tudi samo karte določenega tipa, npr. karte z vključenimi delavnicami (workshop pass), ne pa tudi karte, ki so izključno za zabave (t.i. partypass)
>> Primer: 5+1 pomeni: prodaš 5 kart in 6. je zate; s prodajo lahko zaključiš ali nadaljuješ naprej – če prodaš še 5 kart, prejmeš še 1 dodatno karto, katero lahko prodaš (torej obdržiš denar in zaslužiš) oziroma jo podariš
- poleg brezplačnih vstopnic lahko pridobiš še: denarno provizijo (ko dosežeš določeno mejo, dobiš na vsako prodano karto npr. 5 eur ali pa s to provizijo znižaš ceno kart celotni skupini); ponekod ponujajo za večje skupine tudi dodatna darila: majice, kosila
>> Primer: Rovinj SSD inCSSF – ko prodaš 7 workshop pass kart, prejmeš na vsako provizijo, ampak brezplačna karta pripada šele, ko prodaš 12 workshop kart; ko prvim dvanajstim dodaš še dodatnih 12 kart, dobiš provizijo na vse karte + dodatno karto in še npr. majico… torej več prodaš, več ugodnosti imaš
NAČINI PLAČILA – pogoje izveš ob registraciji
- NAKUP KART PREKO PROMOTORJA
- uporabnik uporabi tvojo promokodo, z njo dobi popust in plača direktno organizatorju (preko spleta/UPN naloga…)
- kot promotor pobereš denar (sam se odločiš za način – osebno, preko trr..) in ga predaš naprej organizatorju
- PROMOTOR ORGANIZATORJU
- denar oddaš organizatorju osebno ali ga nakažeš (stroški provizije so tvoji)
- to počneš ali vsak mesec / ob točno določenem datumu / ob koncu spletne prodaje / v registracijski pisarni ob začetku festivala
NASVETI
- Preden se odločiš, ali se boš lotil promotorstva festivala, najprej preveri svojo (bodočo) konkurenco oz. koliko ljudi na tvojem vplivnem območju (mesto/regija/država) že reklamira ta festival, saj v kolikor določen festival promovira veliko promotorjev, boš ti verjetno imel zelo oteženo delo s prodajo.
- V kolikor imaš več možnih načinov promoviranja (tako s promokodo kot group leader) preveri pogoje za oba načina in se odloči za enega (seznami se shranjujejo ločeno in ugodnosti se ne seštevajo).
- Sodeluj z organizatorjem – ker delaš za njihovo promocijo, ti lahko priskrbijo promotorsko gradivo (letake, plakate, morda celo majice,…), tako da daj pobudo; morda lahko organiziraš celo promo party z nagradno igro.
Nadaljuj branje:
>> Drugi načini za pridobitev cenejše, morda celo brezplačne karte
Prejšnji del: