Kot (bodoči) obiskovalec

5 korakov do nakupa karte:

  1. obiščeš spletno stran festivala / facebook dogodek
  2. pregledaš cene in načine plačila
  3. opraviš registracijo
  4. plačaš karto
  5. organizator ti na email pošlje potrdilo o plačilu / e-ticket / voucher
  6. z osebnim dokumentom in/ali s karto (natisnjeno/preko telefona) prideš na festival in dobiš zapestnico

Večinoma je cilj, da se kupi karto po nizki ceni, morda tudi po najnižji. Problem pa nastane, v kolikor se prodaja kart začne res zelo zgodaj, lahko tudi že 6 mesecev pred dogodkom ali pa še celo prej, cena pa se nato vsak mesec dvigne za določeno vrednost (vsaj 5 eur oziroma več).

In tukaj bom predstavila nekaj možnosti oz. načinov, ki so večini salsa addictov že zelo znane: >> skoraj vedno se da pridobiti nekakšen popust, saj obstajajo različni načini, kako si ceno znižaš (minimalno za 5 %).

Verjetno najbolj pogosti način za pridobitev popusta na karte predstavljajo PROMOKODE

  • promokodo določi promotor, ti pa jo najdeš objavljeno na družabnih omrežjih, na spletki, na promocijskih letakih/plakatih…
  • ob registraciji jo vpišeš v posebno polje in dobiš takojšnji popust (lahko tudi do 20%, večinoma pa 5-10%)
  • plačaš lahko na več načinov (glej spodaj)

Podoben način je t.i  »GROUP LEADER«

  • registracijo ponavadi opravi promotor, ki nato tudi pobere denar
  • v kolikor sta za isti dogodek na voljo oba načina registracije, je pri group leader-ju ponavadi večji popust

Za zgornja 2 načina velja, da so promotorji lahko tako posamezniki kot tudi plesne šole – >> tukaj << so zbrani poslani popusti promotorjev.

>> TIPIČEN PRIMER sta 2 poletna festivala v Rovinju (SSD in CSSF ) – obstajata oba načina nakupa kart, s promokodo kupiš sam direktno preko spleta, dobiš samo 5% popusta, če najdeš »group leaderja«, dobiš večji popust, ampak moraš njemu prinesti denar (osebno/nakazilo)

Pri kakšnih manjših dogodkih so pogoji za popust objavljeni že v opisu dogodka – večinoma gre za skupinske popuste, npr.

  • organizator lahko ponudi posebno ceno za udeležence iz tujine ali pa za manjšo skupino (ponavadi to pomeni za skupine do 5 ljudi)
  • lahko je sistem npr. pri 10 ljudeh v skupini je popust na karto npr. 10%, pri skupini nad 15 ljudmi pa je popust na posamezno karto še večji itd.

Cena se lahko časovno tudi ne spreminja, je pa zato odvisna od načina plačila.

Primer: Salsa Latina Istriana 2017

  • nakup na vhodu >> najdražja
  • nakup preko spleta posamično >> že dobiš nekaj popusta,
  • nakup pri promotorju >> dobiš ceno za skupino

Ok – kaj pa če ne najdeš promotorja v svoji državi, vseeno pa si želiš obiskati festival?

Če si izčrpal vse zgornje možnosti, ti morda pridejo v poštev spodnji nasveti:

  • družabna omrežja >> poiščeš promokodo/skupino iz tujine
    • priporočam samo pri direktnem plačilu organizatorju ali preko zanesljive (tebi poznane) osebe
  • pišeš direktno organizatorju (BESEDA NI KONJ)
    • ponavadi so bolj ustrežljivi za manjše dogodke
    • če imaš srečo, dobiš dobro ceno takoj
    • lahko te usmerijo h kakšni skupini iz tujine
  • lahko pa sam postaneš promotor, vendar si prej ne pozabi prebrati pogojev (več spodaj)

NAČINI PLAČILA

  • z gotovino organizatorju / promotorju / group leaderju
  • s kreditno kartico plačaš karto direktno preko spletne strani takoj po registraciji
  • s plačilnim nalogom na pošti
  • preko spletne oz. telefonske banke…
  • zbereš denar in več ljudi plača sočasno (manjša provizija ob transakciji denarja)

Poleg tega, da se cene spreminjajo s časom ali pa glede na način plačila, pa obstajajo še drugačne omejitve in ugodnosti pri nakupu kart, ki so hkrati lahko tudi razlog za hiter/zgoden nakup kart:

  • cene se lahko dražijo glede na sklope kart (npr. prvih 50 kart je noro poceni), kasneje pa se večinoma dražijo po mesecih
  • na nekaterih festivalih pa so možne tudi posamezne kratke akcije, ki veljajo samo 1 dan, vikend ali teden (npr. za Valentinovo lahko dobiš popust, v kolikor kupiš 2 karti aka Couple pass)
  • organizator omeji število kart glede na spol udeležencev
  • organizator lahko omeji končno število prodanih kart

> Primer: npr. po prodaji 200 kart se prodaja zaključi – ko je ta številka dosežena, pa ni pomembno, kdaj do tega pride (3 mesece pred dogodkom ali pa 1 teden pred dogodkom), nakup karte ne bo več možen, niti na vhodu s končno ceno

Nadaljuj branje:

>> Promotor festivalov

>> Drugi načini za pridobitev cenejše, morda celo brezplačne karte